Mobilne Biedronki. Sprawdzamy, jak działają?

Biedronka rusza z nowym konceptem. Już nie trzeba sprawdzać gdzie jest najbliższa Biedronka. Dyskont przyjeżdża do klientów. Ale ilość towarów jest dość ograniczona. Mają za to świetne ceny.  

Mobilne Biedronki. Sprawdzamy, jak działają?
  • Anna Malinowska
  • /
  • 19 sierpnia 2019

Biedronka w czasie wakacje uruchomiła całkowicie nowy koncept. Przyczepy outletowe Biedronki to pomysł na zdobycie nowych klientów, którzy odwiedzają różne polskie miasta na urlopie. Gdy kilka sezonów temu sporym sukcesem okazały się namioty wyprzedażowe, teraz Biedronka „podróżuje” po kraju z przyczepami wyprzedażowymi.

Przyczepy wyprzedażowe Biedronki nie oferują jednak całego asortymentu. Outlet Trucki Biedronki pozwalają na zakupy towarów przemysłowych. Ceny produktów są niższe nawet o 70 proc. niż regularne.

Biedronka rozda 35 tys. bonów. To efekt kary UOKIKBiedronka rozda 35 tys. bonów. To efekt kary UOKIK Martyna Kowalska

Outlet wyprzedażowy Biedronki – gdzie jest?

Outlety wyprzedażowe Biedronki odwiedzają różne miasta w Polsce. Mogli z nich skorzystać już mieszkańcy Lwówka, Gniezna, czy Gorzowa Wielkopolskiego. Od 19. Sierpnia będą w Czarnkowie, Swarzędzu a także ponownie w Gnieźnie.

Lokalizacja outletów Biedronki zmienia się co tydzień. W tym roku nie są to jednak namioty, a przyczepy o powierzchni 36 metrów kwadratowych. W każdej z przyczep znajdziemy 15 palet pełnych produktów. Choć w przyczepach są klimatyzatory, nie są w nich sprzedawane artykuły spożywcze. W outletach można kupować produkty przemysłowe w godzinach od 9.00 do 20.00.

Wcześniej Biedronka uruchamiała „Towaroteki”, oparte na koncepcji outletu. W ten sposób Biedronka sprzedawała towary na niewykorzystanej wcześniej części terenu. Powierzchnia handlowa pozwalała zagospodarować przestrzeń produktami przemysłowymi.

Mobilne outlety to uzupełnie stacjonarnych punktów wyprzedażowych. Na ich uruchomienie Biedronka zdecydowała się w 2018 roku. Pierwszy powstał w Poznaniu i przez rok odwiedziło go prawie 130 tys. klientów.

Biedronka chce też zarabiać więcej na turystach spędzających urlop w wybranych częściach Polski. Sieć wydłuża godziny pracy sklepów, niektóre punkty czynne są nawet przez całą dobę. W Łebie uruchomiono nawet autobus, który dowozi klientów z plaży do sklepu

Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Jeśli chcesz być na bieżąco z informacjami konsumenckimi, zapraszamy do naszego serwisu ponownie!

Czy ten artykuł był przydatny?

REKLAMA / WSPÓŁPRACA

Newsletter dla konsumenta

Bądźmy w kontakcie! Zapisz się na newsletter, a raz na jakiś czas wyślemy Ci powiadomienie o najważniejszych tematach konsumenckich. Dla subskrybentów newslettera przygotowujemy specjalne wydarzenia np. webinaria. Nie pożałujesz!

Komentarze