DLA PRZEDSIĘBIORCÓW I KONSUMENTÓW - mówimy jak jest w praktyce
Od 25 grudnia 2014 r. zacznie obowiązywać nowa ustawa o prawach konsumenta. Wprowadzane zmiany regulują obszar sprzedaży konsumenckiej w szczególności prowadzonej na odległość czyli np. za pośrednictwem sklepu internetowego.
Ustawa nakłada na przedsiębiorców wiele nowych wymogów i obowiązków informacyjnych jakie muszą zostać spełnione, w przypadku zawierania umowy sprzedaży na odległość z konsumentem.
Zakres usługi |
Rezultat usługi |
Przedmiotem usługi jest pełna koordynacja i wdrożenie nowych przepisów w Państwa sklepie internetowym. W zakresie usługi jest audyt sklepu internetowego pod kątem nowej ustawy, który jest ukierunkowany na:
W praktyce oznacza to analizę stron informacyjnych Państwa sklepu, analizę kart produktowych w określonych kategoriach z uwzględnieniem różnych typów asortymentu, złożenie testowego zamówienia, w celu weryfikacji procesu i komunikacji. |
Po przeprowadzonym audycie otrzymują Państwo:
W zakresie wybranych kart produktowych z uwzględnieniem kategorii asortymentu, otrzymają Państwo szczegółowe wytyczne jak należy je uzupełnić i zmienić zwłaszcza w zakresie obowiązków informacyjnych tj. główne cechy świadczenia oraz w zakresie wymogu związanego z gwarancją i sposobem jej spełnienia. Dodatkowo otrzymają Państwo techniczne wytyczne jakie nowe elementy są konieczne do wdrożenia w ramach funkcji sklepu w kontekście między innymi trwałego nośnika. |
Po wdrożeniu zmian w Państwa sklepie dokonujemy ponownej weryfikacji i sprawdzenia czy zmiany zostały poprawnie wdrożone.
Jeżeli są Państwo zainteresowani realizacją takiej usługi w swoim sklepie zapraszam do kontaktu. Zwrotnie przedstawimy niewiążącą dla Państwa ofertę. Mamy jednak nadzieję, że spotka się ona z Państwa oczekiwaniami.