DLA PRZEDSIĘBIORCÓW I KONSUMENTÓW - mówimy jak jest w praktyce

Inne marki
Rzetelnej Grupy

Rzetelny Regulamin Polityka Bezpieczeństwa Rzetelny Prawnik Rzetelna Umowa Rzetelny Konkurs

Filmy

  • Zmiana przepisów prawa

    Prezentujemy Państwu najważniejsze zmiany, dotyczące sprzedawców internetowych w związku z nowymi przepisami prawa. Dzień 25 grudnia 2014 r. jest datą wejścia w życie nowej ustawy o prawach konsumenta. W dużej mierze jest ona implementacją dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2011/83/UE w sprawie praw konsumentów, która reguluje sprzedaż w internecie.

    Nowa ustawa to nie tylko dodatkowe obowiązki dla sprzedawców, ale szereg nowych praw dla konsumentów. Już dziś mogą Państwo dowiedzieć się więcej, jaki jest zakres zmian i co one oznaczają w praktyce.

    Zachęcamy do zapoznania się z filmem.

  • Dostawa towarów w sklepie internetowym

    W wielu przypadkach dostawa towaru jest przyjemnym i najbardziej oczekiwanym momentem dla klienta, który go zamówił. Zdarza się jednak, iż na tym etapie również mogą pojawić się problemy. Wiemy z doświadczenia, że nie zawsze klienci są świadomi swoich praw i obowiązków związanych z dostawą zamówionego towaru.

    Film ten dedykowany jest dla osób, które chciałyby dowiedzieć się więcej, o tym co zrobić, gdy po odpakowaniu przesyłki okazuje się, że towar jest uszkodzony lub brakuje określonych jego elementów, o protokole szkody, czy istnieje obowiązek jego spisania przy kurierze, czy też nie.

    Jeśli interesuje Państwa ten temat, warto zapoznać się z prezentowanym filmem.

  • Reklamacje towarów

    Termin 2 lata, 2 miesiące - co to oznacza? Szczęśliwy ten kto wie, a nie musiał z nich korzystać.

    Jeśli szukają Państwo odpowiedzi na pytanie, co powina zawierać reklamacja i jakie obowiązują terminy w których można złożyć reklamację, a także jakie w tym zakresie ma obowiązki sprzedawca od którego zakupili Państwo towar, film ten pomoże Państwu w łatwy i przyjemny sposób przyswoić wiedzę w tym temacie.

    Film zawiera praktyczne wskazówki, jak praktycznie i szybko złożyć reklamację.

  • Zwrot towaru w sklepie internetowym

    Film poświęcony jest problematyce zwrotu towarów zakupionych w sklepie internetowym. Wyjaśniamy w jakim czasie konsument może odstąpić od umowy, jakie w tym zakresie musi spełnić warunki. Jakie obowiązki ciążą na sprzedawcy, jak również kto i za co pokrywa koszty.

    Należy również mieć świadomość, że konsument nie może korzystać z prawa do odstąpienia w stosunku do wszystkich towarów. Informację o tym, jakich towarów nie obejmuje prawo do odstąpienia, znajdziecie Państwo w prezentowanym filmie.

  • Jak sprawdzić sklep internetowy

    W wielu przypadkach, chcąc dokonać zakupu w sieci, jedynym kryterium wyboru, jakim kieruje się klient jest CENA TOWARU. Czy słusznie?

    Stworzyliśmy film z myślą o Państwa bezpieczeństwie, czyli o tym jak samemu można ocenić czy dany sklep jest wiarygodny. Film wskazuje różne kryteria, jakimi mogą się Państwo kierować przy ocenie sprzedawcy, czy jest on godny zaufania.

    Z naszego doświadczenia wynika, że to NIE CENA powinna być głównym czynnikiem, jaki determinuje nas do zakupu w danym sklepie a to czy sklep jest wiarygodny, bezpieczny, czy spełnia podstawowe standardy e-handlu. W ten sposób zawsze mogą Państwo zwiększyć swoje szanse na udany zakup.

  • Nasze usługi dla przedsiębiorców

    Jesteśmy właścicielem kilku marek, promowanych nie tylko na rynku polskim ale również na rynkach zagranicznych.

    Z filmu mogą się Państwo dowiedzieć czym się zajmujemy, w jakich sektorach pomagamy naszym klientom, jak również, co Państwo zyskują korzystając z naszych usług. Szersza oferta naszych działań przedstawiona jest na stronie www.rzetelnyregulamin.pl oraz www.rzetelnaumowa.pl

    Serdecznie zapraszamy do współpracy, szczególnie tych z Państwa, którzy czują się zmęczeni ciągłym śledzeniem zmian w prawie, szukaniem informacji, jakie ma to znaczenie dla Państwa biznesu i jak prawidłowo dostosować się do tych zmian.

    Prawo powierz nam! Z nami prawo jest proste!