Zagubiona przesyłka. Co robić?

Zgubiona lub zniszczona przesyłka to niestety nierzadki problem. Czy konsumentom przysługują jakieś prawa? Co robić w takiej sytuacji? Na te pytania odpowiada m.in. Malwina Głowacka — Dyrektorka Działu Obsługi Klienta.

Zagubiona przesyłka. Co robić?
  • Katarzyna Grum
  • /

Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Jeśli chcesz być na bieżąco z informacjami konsumenckimi, zapraszamy do naszego serwisu ponownie!

Czy ten artykuł był przydatny?

UWAGA KONKURS

Konkurs - Kampania Bezpieczne zakupy w internecie
REKLAMA / WSPÓŁPRACA

Newsletter dla konsumenta

Bądźmy w kontakcie! Zapisz się na newsletter, a raz na jakiś czas wyślemy Ci powiadomienie o najważniejszych tematach konsumenckich. Dla subskrybentów newslettera przygotowujemy specjalne wydarzenia np. webinaria. Nie pożałujesz!

Komentarze