Kierowca taksówki „truje”, a ty nie masz ochoty na rozmowę? Można już zamówić „niegadającego” szofera

Nie masz ochoty na rozmowy o polityce, nie chcesz słuchać narzekań na korki, po prostu życzysz sobie jazdy w spokoju? Od teraz to możliwe.

Kierowca taksówki „truje”, a ty nie masz ochoty na rozmowę? Można już zamówić „niegadającego” szofera
  • Martyna Kowalska
  • /
  • 17 maj 2019

Nie masz ochoty na rozmowy o polityce, nie chcesz słuchać narzekań na korki itp.? Życzysz sobie jazdy w spokoju? Od teraz to możliwe. Uber wprowadza funkcję Quiet Mode.

Uber wprowadził funkcję zamawiania taksówki z kierowcą, który nie będzie się odzywał podczas kursu, zapewniając pasażerowi prywatność i spokój. Na razie usługa jest dostępna jedynie w Stanach Zjednoczonych i to w ramach ekskluzywnej platformy Uber Black.  

Czytaj też: Jest śledztwo wobec Ubera i Taxify. Chodzi o podatki

Jak wyjaśnia Uber funkcja Quiet Mode jest przeznaczona dla użytkowników, którzy w trakcie zamówionego kursu nie lubią prowadzić dialogów z kierowcą ani słuchać jego monologów. Uber zapewnia, że po skorzystaniu z tej opcji kierowca nie będzie się odzywał przez całą podróż, co gwarantuje pasażerowi spokój.

Kierowca za dużo gada

Żeby skorzystać z możliwości „cichego kierowcy” trzeba wybrać taką opcję już w momencie zamawiania kursu. Oczywiste jest, że opcji nie da się włączyć w trakcie przejazdu.

Przewoźnik informuje, że do realizacji kursów z opcją Quiet Mode są wybierani kierowcy z wysokimi ocenami (przynajmniej 4,8), a także sprawdzeni przez Ubera pod kątem tego, czy potrafią milczeć przez dłuższy czas w trakcie prowadzenia samochodu.

Na razie nie wiadomo, czy funkcja ta będzie dostępna w Polsce.

Uber niedawno wszedł na giełdę w Stanach. Firma na razie boryka się z problemami w wielu krajach. Władze ograniczają możliwość działania firmie bo – według prawodawców wielu krajów – działa ona na granicy prawa.

Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Jeśli chcesz być na bieżąco z informacjami konsumenckimi, zapraszamy do naszego serwisu ponownie!

Czy ten artykuł był przydatny?

Tagi: porady

Newsletter dla konsumenta

Bądźmy w kontakcie! Zapisz się na newsletter, a raz na jakiś czas wyślemy Ci powiadomienie o najważniejszych tematach konsumenckich. Dla subskrybentów newslettera przygotowujemy specjalne wydarzenia np. webinaria. Nie pożałujesz!

Komentarze