Kiedy konsument nie ma prawa zwrotów towaru w sklepie internetowym?

Kupując przez Internet powszechnie wiadomo, że można odstąpić od umowy i zwrócić towar. Jednak nie każdy konsument, a nawet przedsiębiorca wie, że istnieją wyjątki, w których prawo do odstąpienia umowy nie działa.

Kiedy konsument nie ma prawa zwrotów towaru w sklepie internetowym?
  • Rafał Stępniewski
  • /

Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Jeśli chcesz być na bieżąco z informacjami konsumenckimi, zapraszamy do naszego serwisu ponownie!

Czy ten artykuł był przydatny?

Tagi: video

Newsletter dla konsumenta

Bądźmy w kontakcie! Zapisz się na newsletter, a raz na jakiś czas wyślemy Ci powiadomienie o najważniejszych tematach konsumenckich. Dla subskrybentów newslettera przygotowujemy specjalne wydarzenia np. webinaria. Nie pożałujesz!

Komentarze